Drutex partnerem marketingowym niemieckiej potęgi piłkarskiej

1 dzień temu 7

Fot. materiały prasowe Fot. materiały prasowe

W ramach współpracy Drutex będzie korzystał z takich świadczeń marketingowych Bayernu Monachium jak m.in. ekspozycja marki na bandach LED wokół boiska, na tablicy sędziowskiej, na profilach social mediowych oraz w oficjalnych kanałach komunikacyjnych klubu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

– Chcemy i możemy wspólnie z Bayernem Monachium kontynuować międzynarodową ekspansję i umacniać swoją pozycję na rynku globalnym –zapowiada w komunikacie Leszek Gierszewski, założyciel i prezes Druteksu. – Drutex to silna i stabilna finansowo firma i lojalny partner w biznesie, a swoją markę i pozycję w branży budowaliśmy przez ostatnie 40 lat – dodaje.

Firma zyskała status partnera platynowego Bayernu Monachium. – Drutex jest jedną z wiodących w Europie firm w swojej branży – tak jak FC Bayern w sporcie. Ponad 40-letnia historia firmy to synonim stabilności i wysokiej jakości, a jednocześnie ciągłej innowacyjności – podkreśla Michael Diederich, wiceprezes Bayernu.

Przeczytaj źródło